Inloggen

Inloggen op uw account

Gebruikersnaam
Wachtwoord
Onthoud mij
  • Word lid van Faculteitsvereniging EOS

    Je hebt boeken en samenvattingen nodig om mee te leren, je gaat nadenken over je verdere carrière, maar je wil bovenal eerst een fantastische studententijd hebben. Deze drie dingen gaan bij faculteitsvereniging EOS hand in hand. Je kunt bij EOS terecht voor je studiebenodigdheden, je leert de aansluiting van je studie op de arbeidsmarkt kennen en EOS zorgt het hele jaar door voor genoeg borrels en

    lees meer....
  • Landelijk Congres Bestuurskunde
    Landelijk Congres Bestuurskunde

    Op 1 en 2 mei vindt het Landelijk Congres Bestuurskunde plaats in het Kurhaus. Het thema van die jaar is 'Later leiden we zelf!'. Ben jij hier benieuwd naar? Neem dat een kijkje op www.lcb.nl en koop een ticket!

  • AIESEC

    AIESEC is de grootste wereldwijde studentenorganisatie. Ons doel is om een positieve impact te creëren op de wereld en de toekomst. AIESEC biedt verschillende stages en vrijwilligersprojecten aan over de hele wereld. We vinden het belangrijk dat iedere jongere de kans krijgt om zichzelf te ontwikkelen om aan zijn of haar potentie te voldoen.

    Sinds we zijn opgericht in 1948, heeft AIESEC al meer

    lees meer....

Mindshare reikt voor de vijfde keer de Thesis Award uit voor de beste Bachelor of Master scriptie op het gebied van media. De winnaar wordt beloond met een betaalde stageplek (voor Bachelor studenten) of een betaald traineeship (voor Master studenten) bij het grootste mediabureau van Nederland. Biedt jouw verhaal nieuwe inzichten voor de mediawereld of heb je voor een mediagerelateerd onderwerp een originele invalshoek gekozen? Dan kun je met jouw scriptie meedingen naar de Mindshare Thesis Award.

Wat levert het op?

-    De winnaar van de bachelor Thesis Award wint een betaalde stage of traineeship bij Mindshare. Zo krijg je de kans om kennis te maken met het bedrijf en de mediawereld  en doe je waardevolle contacten en ervaringen op. Tevens zullen je tafeltennis, –voetbal en basketbal skills tussen het werken door op de proef worden gesteld. We dagen je uit! Je krijgt publiciteit binnen het grote netwerk van Mindshare. Je scriptie zal onder de aandacht gebracht worden bij onze klanten (o.a. Unilever, Nike, KPN, ING, Volvo, Chanel) via onze communicatiekanalen;
-    Bovendien bestaat de kans dat je na je traineeship daadwerkelijk bij Mindshare in dienst kunt treden!

Wat zijn de eisen?

-    De scriptie moet in studiejaar 2016-2017 geschreven en ingeleverd zijn bij de opleiding;
-    Bij de scriptie moet een losse samenvatting ingeleverd worden (van maximaal 2 pagina’s);
-    Het moet een nieuw inzicht/originele invalshoek met betrekking op media of persuasieve communicatie bevatten dat relevant is voor de mediabranche, bij voorkeur een praktisch toepasbaar inzicht voor media inzet door bedrijven;
-    De scriptie en de samenvatting moeten in pdf digitaal gemaild worden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Je ontvangt per mail bevestiging van ontvangst. De deadline voor het inleveren van je scriptie en samenvatting zal tegen het einde van het collegejaar bekend gemaakt worden;
-    De inzendingen worden beoordeeld door een jury van Mindshare. Als jouw thesis bij de top 3 hoort, word je uitgenodigd om je thesis bij Mindshare te presenteren en verder toe te lichten. Snel na deze korte gesprekken, wordt de winnaar bepaald.

Over Mindshare

Met ruim 7.000 werknemers in 87 landen claimt Mindshare één doel: bekendheid en winstgevendheid voor onze opdrachtgevers en hun merken. Wij helpen onze klanten dagelijks bij het realiseren van hun businessdoelstellingen. Dat doen we via Adaptive Marketing. Dit staat voor wendbaar en flexibel kunnen acteren op resultaten van onze communicatie-inspanningen. Meetbaar maken van KPI’s en verzamelen en rapporteren van de juiste data zijn daarvoor essentieel. Voordat we überhaupt beginnen, spelen consumenten-, media- en merkinzichten - Big Data – al de hoofdrol in het selecteren van de juiste media en middelen.
Alles begint en eindigt in media. En we bevinden ons in een bijzonder mediatijdperk. Meer technologie. Meer snelheid. Meer kanalen. Elk aspect van het menselijk leven wordt hervormd door veranderingen in media. We hebben meer plezier met woorden, beelden en verhalen dan we ooit hebben kunnen dromen. Het is de missie van Mindshare om – met deze visie in het achter- en voorhoofd – merken en consumenten met elkaar te verbinden. Daarbij kijken we niet alleen naar de betaalde media, maar ook naar de eigen kanalen van merken.
Bij het communiceren met de huidige klanten zijn de eigen kanalen daarbij heel belangrijk. Daarna kijken we wat benodigd is in betaalde media. Bij campagnes gericht op nieuwe klanten kunnen de betaalde media juist weer meer een hoofdrol hebben. Mindshare stelt zich tot doel om alle kanalen in advies te integreren.
Wij stimuleren origineel denkwerk. Als het al een keer gedaan is, is het niet goed genoeg. Als je het eerder hebt gezien, denk dan nog eens na. Snelheid, teamwork en provocatie zijn de bouwstenen om origineel denkwerk toe te passen.
Ons grootste competitieve voordeel is onze mensen en hun passie. Zonder dat zijn we nergens. We hebben ons altijd al verzet tegen establishment. We hebben altijd gepionierd. We zoeken mensen met dezelfde spirit. Rusteloze geesten die zaken anders en beter willen aanpakken. Mindshare is op zoek naar ambitieus talent met ideeën, en schrijft daarom deze unieke scriptiewedstrijd uit.
Kijk ook eens op onze website www.mindshare.nl, ons nieuwsplatform www.keep-in-mind.info en volg ons op Twitter  en Facebook.