Inloggen

Inloggen op uw account

Gebruikersnaam
Wachtwoord
Onthoud mij
  • Word lid van Faculteitsvereniging EOS

    Je hebt boeken en samenvattingen nodig om mee te leren, je gaat nadenken over je verdere carrière, maar je wil bovenal eerst een fantastische studententijd hebben. Deze drie dingen gaan bij faculteitsvereniging EOS hand in hand. Je kunt bij EOS terecht voor je studiebenodigdheden, je leert de aansluiting van je studie op de arbeidsmarkt kennen en EOS zorgt het hele jaar door voor genoeg borrels en

    lees meer....
  • Hospitalitist

    Join the team of the Hospitalitist!

    Ben jij een echte carrièretijger? Dan is de Hospitalitist iets voor jou. Ga aan de slag bij de vetste feesten, festivals en chique hotels. Meer weten? Klik op lees meer!

    lees meer....
  • Word Vriend van EOS!

    Heeft EOS jouw studententijd een stuk leuker gemaakt? Draag jij nog steeds de vereniging een warm hart toe, ondanks dat je niet meer aan de Faculteit der Sociale Wetenschappen studeert? Of ben je misschien wel een betrokkene van de Faculteit der Sociale Wetenschappen en wil je EOS graag steunen? Word dan nu vriend van EOS!

    lees meer....
Heb je het afgelopen jaar een Bachelor- of Masterscriptie geschreven op het gebied van media of ben je daar momenteel mee bezig? 
Biedt jouw verhaal nieuwe inzichten ten aanzien van de media-inzet in een reclamecampagne of heb je hiervoor een originele invalshoek gekozen? Dan kan je met jouw scriptie meedingen naar de Mindshare Thesis Award en maak je kans op een betaald traineeship (Master) of stage (Bachelor) bij het grootste mediabureau van Nederland! Zie ook Mindshare Thesis Award.

Wie is Mindshare?

Mindshare is een mediabureau dat haar klanten dagelijks helpt bij het realiseren van een grote variëteit aan doelstellingen. Via consumenten-, media- en merkinzichten helpt Mindshare de juiste media en middelen te selecteren om bijvoorbeeld een communicatie- of salesdoelstelling te behalen.

Alles begint en eindigt in media. We zitten in de meest bijzondere tijd van media. Meer technologie. Meer snelheid. Meer kanalen. Elk aspect van het menselijk leven wordt hervormd door veranderingen in media. Dit is nog nooit vertoond. We hebben meer plezier met woorden, beelden en verhalen dan we ooit hebben kunnen dromen. Het is de missie van Mindshare om – met deze visie in het achter- en voorhoofd – merken en consumenten met elkaar te verbinden. Daarbij kijken we niet alleen naar de betaalde media, maar ook naar de eigen kanalen van merken.

Overal in de wereld geloven mensen elkaar méér dan dat ze media geloven. Dat is altijd zo geweest. Maar nu is door de snel ontwikkelende technologie de deksel van het vat. Meningen verspreiden en vermenigvuldigen zich met duizelingwekkende snelheid. Volgens ons is de toekomst van marketing het stimuleren van advocacy en het managen van conversaties met consumenten in real time. Bij het communiceren met de huidige klanten zijn de eigen kanalen daarbij heel belangrijk. Daarna kijken we wat benodigd is in betaalde media. Bij campagnes gericht op nieuwe klanten kunnen de betaalde media juist weer meer een hoofdrol hebben. Mindshare stelt zich tot doel om alle kanalen in advies te integreren.
Dat betekent dat van Mindshare mag worden geëist dat wij diepere inzichten over consumenten verstrekken dan alleen de standaard socio-demografische variabelen. Het zal van essentieel belang zijn om te weten waar consumenten over praten, welke actie ze ondernemen. Van het bezoeken van websites tot wat ze kopen in winkels of drinken in het café. Daarvoor is het nodig dat de Mindshare mensen gamechangers zijn, oorspronkelijke denkers.
Ons grootste competitieve voordeel is onze mensen en hun passie. Zonder dat zijn we nergens. We hebben ons altijd al verzet tegen establishment. We hebben altijd gepionierd. We zoeken mensen met dezelfde spirit. Rusteloze geesten die zaken anders en beter willen aanpakken. Mindshare is op zoek naar ambitieus talent met ideeën, en schrijft daarom deze unieke scriptiewedstrijd uit.

Mindshare heeft een tweetal interessante vacatures openstaan. Namelijk een Stage Social Media (http://bit.ly/1COxK5m) én een Traineeship Social Advertising (http://bit.ly/15xigYR). Na het afronden van de traineeship is het de intentie en deelnemer een contract aan te bieden.

Kijk ook eens op onze website www.mindshare.nl en ons blog www.keep-in-mind.info en volg ons op Twitter
 en Facebook.